Zwroty i reklamacje

Informacje o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

 

Ustawowe prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży


Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  1. w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części,

  2. w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia, za pośrednictwem dowolnej formy kontaktu, w tym w szczególności za pośrednictwem:

  1. poczty tradycyjnej pod adresem: FHU Anna Wojdowicz, ul. Stefana Żeromskiego 3 B lok. 16. 15 – 349 Białystok;

  2. poczty elektronicznej pod adresem: sklep@anulla.pl;

  3. telefonu, pod numerem: +48 784 316 196.

Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od Umowy sprzedaży

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej w przypadku, gdy umowa dotyczyła sprzedaży rzeczy.

Produkt będący przedmiotem zwrotu, proszę odesłać lub przekazać nam na adres FHU Anna Wojdowicz, ul. Stefana Żeromskiego 3 B lok. 16, 15 – 349 Białystok, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, tj. koszty odesłania Produktu do Sklepu.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Formularz odstąpienia od Umowy sprzedaży

 

Dane adresata (Klienta): 

…………………………… 

…………………………... 

…………………………… 

  FHU Anna Wojdowicz

  Stefana Żeromskiego 3 B lok. 16,

  15 – 349 Białystok 
 

 

Formularz odstąpienia od Umowy sprzedaży 

 

Niniejszym oświadczam, że chcę odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktu zakupionego w Państwa

Sklepie dnia …………………………………….. . 

Nazwa Produktu: ………………………………………… 

Nr Zamówienia: * ………………………………………….. 

Produkt został odebrany dnia: …………………………………………………… .  

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą oraz nabyłeś produkt w ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z Twoją działalnością gospodarczą, zaznacz właściwą odpowiedź: 

❏ Oświadczam, że umowa sprzedaży NIE MA dla mnie charakteru zawodowego, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej. 

❏ Oświadczam, że umowa sprzedaży MA dla mnie charakter zawodowy, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.

 

……………………………… 

Data i podpis 

 

* wypełnić opcjonalnie

 

Formularz reklamacji Produktu

 

Dane adresata (Klienta):

……………………………

…………………………...

……………………………

 

FHU Anna Wojdowicz

ul. Stefana Żeromskiego 3 B lok. 16,

15 – 349 Białystok

 

Reklamacja Produktu

Informuję, że zakupiony przeze mnie w dniu ...................................... Produkt o nazwie: ……………………………………………., zakupiony za pośrednictwem Zamówienia o numerze: ** …………………………….. jest niezgodny z Umową.

Niezgodność Produktu z Umową została stwierdzona w dniu ………………………………….. i polega na: ..............................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta żądam:

  • wymiany towaru na nowy na podstawie art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)

  • nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)

  • obniżenia ceny towaru o kwotę ................................. (słownie: …………………………………………………………………

...................................................................................................................................................................) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ........................................................................................................ / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art.43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)

  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …...................................................................... ...................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art.43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą oraz nabyłeś produkt w ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z Twoją działalnością gospodarczą, zaznacz właściwą odpowiedź:

Oświadczam, że umowa sprzedaży NIE MA dla mnie charakteru zawodowego, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.

Oświadczam, że umowa sprzedaży MA dla mnie charakter zawodowy, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.



Z poważaniem



.....................................

Data i podpis

** do wypełnienia opcjonalnie

* niepotrzebne skreślić